مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 بهمن 1401 ساعت 12:102023-02-01پزشكي

 بیمارستان باخرز در حد یک درمانگاه ساده است


متأسفانه تنها بیمارستان باخرز خدمات رسانی مناسبی به لحاظ تأمین پزشک و تجهیزات بیمارستانی ندارد و در حد یک درمانگاه ساده است.

- ایسنا/خراسان رضوی  فرماندار باخرز گفت: متأسفانه تنها بیمارستان باخرز خدمات رسانی مناسبی به لحاظ تأمین پزشک و تجهیزات بیمارستانی ندارد و در حد یک درمانگاه ساده است.

عباس حسن نژاد با بیان مشکلات حوزه بهداشت و درمان در باخرز، طی گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: کمبود پزشک عمومی و متخصص و همچنین نبود تجهیزات درمانی کافی در بیمارستان خاتم الانبیاء(ص) باخرز سبب شده بیماران ساعت ها درد و رنج زیادی را تحمل کنند تا توسط تنها پزشک عمومی مستقر در این مرکز، ویزیت شوند.

وی خدمات بیمارستان باخرز را در حد یک درمانگاه ساده دانست و افزود: بیش از 50 هزار نفر جمعیت این شهرستان برای دریافت خدمات بیمارستانی فقط باید به یک مرکز بدون امکانات مراجعه کنند و ساعت ها درد و رنج را تحمل و یا برای درمان به شهرهای تایباد و تربت جام عزیمت کنند.

حسن نژاد ضمن گلایه از مسئولان استانی دانشگاه علوم پزشکی مشهد، بیان کرد: سال هاست باخرز به یک شهرستان تبدیل شده اما هنوز از بیشتر امکانات درمانی محروم است و شهروندان باید برای درمان به شهرهای همجوار بروند و هزینه های بالایی پرداخت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

 بیمارستان باخرز در حد یک درمانگاه ساده است

 بیمارستان باخرز در حد یک درمانگاه ساده است